Sajtónyilatkozat

2020.09.16. Közös digitális marketingügynökséget alapít a Raconteur Agency és az XTRM Group.

A 25 éves múlttal rendelkező XTRM Group rendezvény és kommunikációs ügynökség és a 10 éves tapasztalattal rendelkező Raconteur Agency digitális marketingügynökség közösen folytatják útjukat. Egy új céget létrehozva, közös telephellyel, intenzív tudáscserével és új ügyfelekkel szélesítik palettájukat.

Az eddig is változatos portfólióval rendelkező két cég a jövőben a közös tudásukkal felvértezve, a lehető legmagasabb fokon szolgálják ki a piaci igényeket. „Nem egy klasszikus digitális ügynökséget hozunk létre: szeretnénk előnyt kovácsolni abból, hogy egy rendezvény és egy digitális ügynökség lépett szövetségre. Úgy gondoljuk, nagyon könnyen tudunk piaci előnyt építeni mind a két cég számára, hogyha olyan közös brandingeket hozunk létre, melyeket kínálni tudunk ügyfeleink részére” – mondta Halász Domokos, az XTRM Group vezetője és társtulajdonosa.

„Gyorsaság, precizitás, rugalmasság, minőség és kreatív ötletek ügyfélre szabva. A stratégiai tervezést, kreatív tervezést, kommunikációs menedzsmentet és hirdetéskezelést házon belül tartva képesek vagyunk azonnal lekövetni a piacon tapasztalható változásokat, trendeket, elősegítve ezzel ügyfeleink sikeres marketing-kommunikációját”
mondta Reményik Áron, az új ügynökség társtulajdonosa.
Image

Nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az elmúlt időszak komoly próba elé állította mindkét területet, ennek ellenére mindkét cég úgy gondolja, a lehető legjobbkor találkoztak. Egy kihívásokkal teli évben a kreatív problémamegoldás és a közös gondolkodás nem csak szükséges jó megoldásokat hozhat, de a változás lendületének és a közös tudásbázisának köszönhetően komoly piaci előnyt jelenthet. „Nagyon sok olyan rendezvény és promóció van, ami teljes mértékben átkerül az online térbe, így most ez egy kifejezetten szerencsés kombináció, hogy azt a tudást, ami a rendezvény és eladásösztönzés területén az XTRM Group felhalmozott, most egy nagyon profi csapat ki tudja egészíteni, hogy mindezt hogyan lehet a digitális térben megvalósítani. Azt gondoljuk, ez hosszú távon is óriási haszon” – emelte ki Halász Domokos.

Az új ügynökség célja, hogy egy holding struktúrában, kis létszámban működő boutique ügynökségek egymást segítve tudják kiszolgálni a legegyedibb igényeket. „Nem tervezzük ezt az ügynökséget nagyon felduzzasztani. Holding struktúrában, cégcsoportban gondolkodunk, ami az azonnali rendelkezésre állást biztosítja, perspektívát nyújt vezetőinknek és biztosítja, hogy elkerüljük a mára unalmas dobozos termékek csapdáját.” – mondta Reményik Áron.